gabidrawsstuff:

Inktober Day 7! - Gift for ribkadory of her ocs Kai and Val :)

LOOK AT THEEEEEEEEM SDFKJLKD my precious babies, damn i didn’t realize how much i’ve missed them xD
I reaally reallllyyy love your Inktober pieces, Gabi! Val’s hair is so long and gorgeous *U* AND KAI!!! Look at him being all happy and tender with her, stupid asshole wlkdjwlkedjwel omg i love it so much :DDD Thaank you <333

gabidrawsstuff:

Inktober Day 7! - Gift for ribkadory of her ocs Kai and Val :)

LOOK AT THEEEEEEEEM SDFKJLKD my precious babies, damn i didn’t realize how much i’ve missed them xD

I reaally reallllyyy love your Inktober pieces, Gabi! Val’s hair is so long and gorgeous *U* AND KAI!!! Look at him being all happy and tender with her, stupid asshole wlkdjwlkedjwel omg i love it so much :DDD Thaank you <333


there was a suggestion to draw shark Kai during my yesterday livestream and the idea was too amazing to ignore *U* 

i changed his face

posted 1 month ago with 64 notes

Val and Kai being cuties :3 they’re still together, which is a miracle xD they can be cute sometimes even though both of them are assholes

posted 2 months ago with 108 notes

poolatina asked: "To me excites me more than u answer me, I feel so cool, I could spend all day posting here. I would like, if not much to ask, and much boldness on my part, a little more about Val, and their history with Kai . Once I read in one of ur comments on Deviantart, they met at a bar, she danced drunk, and Kai watched move her butt, lol, them ended up in bed, also she command him to hell when he did go home, then turned to look at the bar, dispute (like always) and them ended up back in bed (alwaystoo)"

yeah, they met at a bar, both being drunk and all (: since then they’ve broken up a few times (but got back together again); they fight a lot but usually it’s just fights about little things. At first they had open relationship, it lasted for about a month or two, then Kai started being hella jealous (he’s freaking possessive when it comes to girls he like). Val didn’t want to agree at first, buuut… (: he couldn’t deny she likes that idiot a lot. It’s been what 9 months since they’re officially together (whoa whoa Kai’s first real relationship with a girl, so he fucks up a lot). They’re living together at Kai’s place atm and Kai kind of likes it. Since he works at night and Val wakes up early for her dancing school, they actually sleep together only on weekends and it’s PERFECT for Kai, cause he still doesn’t like sharing his bed with anyone xD but yeah, they’ve learned to deal with each other (:

posted 2 months ago with 6 notes


the-little-dragoness:

ribkadory's character Kai as a dragon is finally completed. In total about 4 hours to complete. The color and pattern were relatively easy, it was giving him the right look and shape that was difficult. The pinkish marks on him are scars, when ever i saw pictures of Kai it almost always looked like he just got out of a fight so those just seemed to fit. All in all i think it look good.

oh my gosh! Look! Dragon version of Kai is freaking awesome! You know i love dragons and Kai dragon is the perfect combination of things i really love *U* THANK YOU SO MUCH

I reaaally really love how you translated his tattoos, scars and hair into patterns! LOVE IT! 


profile portraits and haircuts help me get back to drawing (:

different styles of Kai’s hair

posted 2 months ago with 75 notes

cordilia61:

Um so I decided to draw ribkadory's character, Kai.I’ve been in love with this guy for so long and I just really reaaaalllyyy wanted to draw him

oh heeelllo there, handsome *U* 
He looks so awesome in your style! And i LOVE love love that you guys keep drawing him smiling! It makes me happy seeing him like that :D Also look at that hair, so fluffy! I wanna touch it sjedkfewklj 
Thank you Christina! &lt;333

cordilia61:

Um so I decided to draw ribkadory's character, Kai.
I’ve been in love with this guy for so long and I just really reaaaalllyyy wanted to draw him

oh heeelllo there, handsome *U* 

He looks so awesome in your style! And i LOVE love love that you guys keep drawing him smiling! It makes me happy seeing him like that :D Also look at that hair, so fluffy! I wanna touch it sjedkfewklj 

Thank you Christina! <333

posted 3 months ago via cordilia61 with 37 notes

Morning Routine by ribkaDory

enjoy Kai’s crotch xD

posted 4 months ago with 95 notes

sirwendigo:

Gift for ribkadory!! Happy belated birthday hun ;A;/
I hope I did your Kai justice!

OH.MY.HOLY.MOTHER.OF&#8230; BLODDY HELL WHOA *O*
I need a minute (more like an hour) to take it all in O_O NOSEBLEEDING, TIED UP, SHIRTLESS, WITH SLIP-KNOT ON THE NECK, WITH THAT PROVOKING STARE AND LUSCIOUS HAIR KAI IN WENDIGO&#8217;S STYLE???????? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT


this is all i ever wanted&#8230;
i kinda want to punch him in the face, too hot to handle! Those colors though! Especially hair, damn i&#8217;m in love with every little detail! You even found his tattoo font!!!!
I LOOOOVEEE YOOUUUUU KDJLKQWJQLW 

sirwendigo:

Gift for ribkadory!! Happy belated birthday hun ;A;/

I hope I did your Kai justice!

OH.MY.HOLY.MOTHER.OF… BLODDY HELL WHOA *O*

I need a minute (more like an hour) to take it all in O_O NOSEBLEEDING, TIED UP, SHIRTLESS, WITH SLIP-KNOT ON THE NECK, WITH THAT PROVOKING STARE AND LUSCIOUS HAIR KAI IN WENDIGO’S STYLE???????? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

this is all i ever wanted…

i kinda want to punch him in the face, too hot to handle! Those colors though! Especially hair, damn i’m in love with every little detail! You even found his tattoo font!!!!

I LOOOOVEEE YOOUUUUU KDJLKQWJQLW